Omschrijving

"Een huis is maar een huis totdat je je thuis ervan maakt" Ons inspiratie blog. Hoop dat jullie er ook veel plezier mee beleven!

woensdag 1 april 2015

De Koffiebar!


Ja ik heb weer iets nieuws ontdekt: Ik wil een koffiebar!
Kennen jullie dat? Een koffie bar??

Ja de meeste zullen denken aan een coffeeshop haha maar ik bedoel een echte koffiebar
in je eigen huis! Ik kon het nog niet en toen ik gisteravond op Pinterest zat te surven,
iets wat ik heel vaak doe (Pinterest verslaafd? Beetje ;-) ) kwam ik zo'n
koffiebar (coffee station) tegen.
Zijn er mensen hier in Nederland die zo'n koffiebar hebben??

Dit zijn een paar voorbeeldjes die ik ben tegen gekomen op Pinterest.
Ik wil...ik wil... ik wil..... ;-)

Deze zou mooi bij ons huisje passen!
https://www.pinterest.com/huistotthuis/de-koffiebar/

Maar deze vind ik ook erg leuk!
Ok ik heb geen blauwe muur maar een witte en een Terra muur.
Maar vind hem ook super!

https://www.pinterest.com/huistotthuis/de-koffiebar/

 En dees????
Misschien een beetje druk maar je snapt wel waar ik naar toe wil.....toch!?

https://www.pinterest.com/huistotthuis/de-koffiebar/

O mens o mens o mens....
Ben me nu suf aan het zoeken naar een geschikt kastje.
De plek weet ik al (er is niet veel ruimte dus heb niet veel keus hihi)
Het zal een beetje worden zoals bovenstaande foto.
Dan kan ik gelijk het wandje mooi met schoolbordenverf behandelen,
en ergens een mooie lijst vinden. Dus dat wordt weer
binnenkort naar de Kringloop....... wat erg he!?

Wil je meer koffiebarren bekijken?
Kijk dan eens op mijn nieuwe Pinterestbord: Koffiebar
Daar zie je er nog meer!

KOFFIEBAR


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...